برندهای لوازم التحریر ایرانی

زمان تقریبی مطالعه : 1 دقیقه
برندهای لوازم التحریر ایرانی

برندهای نوشت‌افزار ایرانی

خوشبختانه تولیدکنندگان لوازم التحریر ایرانی، در سال‌های اخیر در زمینه تولید لوازم التحریر و نوشت‌افزار، عملکرد مطلوبی داشته‌اند و با به بازار فرستادن محصولات باکیفیت، متنوع و بادوام اعتماد مشتریان خود را جلب و آن‌ها را از خرید و مصرف محصولات وارداتی بی‌نیاز کرده‌اند. یکی از راه‌هایی که انتخاب لوازم التحریر را برای دانش‌آموزان و والدین آسان می‌کند، شناخت برند‌های معتبر و متنوع است. در ادامه قصد داریم با معرفی چندین برند معتبر داخلی در حوزه تولید نوشت‌افزار، انتخاب بهتری را برای متقاضیان این محصولات رقم بزنیم و خرید عمده لوازم التحریر را برای آن‌ها آسان کنیم.

 

برند لوازم التحریر آریا 

یکی از تولیدکنندگان لوازم التحریر ایرانی، برند آریا است. برند آریا فعالیت خود را از سال 1340 در زمینه تولید خمیر بازی و خمیر مجسمه‌سازی آغاز کرده است. قدمت شرکت نقش تندیس آریا به بیش از نیم قرن می‌رسد. آریا در شروع کار خود فقط به تولید خمیر بازی می‌پرداخت اما رفته رفته محصولاتی مانند خمیر شنی، گل چوبی مجسمه سازی، مداد سیاه و قرمز، کیف ست (دارای ابزار نقاشی متنوع شامل مداد رنگی، آبرنگ، پاستل، وسایل رنگ‌آمیزی، رنگ انگشتی، انواع چسب، کاور، ظرف غذا و قمقمه به محصولات خود افزود.


برند لوازم التحریر پارسیکار

برند پارسیکار یکی از برندهای معتبر ایرانی با اسم پارسی است که در زمینه تولید نوشت‌افزار و لوازم آموزشی فانتزی فعالیت دارد. این برند کالاهای بسیار با کیفیت و قابل رقابت با محصولات خارجی را تولید و روانه بازار می‌کند.

 

برند لوازم التحریر صدف

شرکت تولیدی ویستا نوشت‌افزار از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را در زمینه تولید خودکار آغاز کرده است. مهم‌ترین هدف ویستا، تولید محصول باکیفیت و قیمت مناسب، برآورده کردن نیازهای بازار و مشتریان بر اساس سلایق مختلف است. در حال حاضر این شرکت سری محصولات صدف و سوئیتاپ را روانه بازار کرده است

مدیر
دوشنبه، 07 آذر 1401


بهترین برندهای دفتر ایرانی برند لوازم تحریر

در این مقاله سعی داریم تا شما را با یکی مهم‌ترین محصولاتی که در زندگی روزمره‌تان با آن سروکار دارید و از لحاظ تنوع و کیفیت باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید، آشنا کنیم؛ تا بتوانید با خیالی راحت بهترین دفتر ایرانی را به لیست خرید خود اضافه کنید و در کنار آن از تولید محصولات ایرانی هم حمایت کرده باشید. با ما همراه باشید.

مدیر

1 سال پیش

نظر شما

متن نظر